we zijn weer thuis! - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Ole, Jip, Thieu, Henriëtte & Wilko - WaarBenJij.nu we zijn weer thuis! - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Ole, Jip, Thieu, Henriëtte & Wilko - WaarBenJij.nu

we zijn weer thuis!

Door: tjohwdownunder

Blijf op de hoogte en volg Ole, Jip, Thieu, Henriëtte & Wilko

29 Januari 2012 | Nederland, Rheden

Ruim 24 uur nadat we Melbourne hadden verlaten waren we weer op Nederlandse bodem. Aardig kapot natuurlijk, ondanks dat de vlucht van Signapore naar London zo leeg was dat je veel ruimte had om te slapen. (behalve Wilko die bij het bassinet van Thieu zat) Maar we hadden een prima vlucht en eigenlijk valt het best mee, vooraf lijkt het erger dan het in werkelijkheid is. Echt hollands depressie weer verwelkomde ons, maar ook onze familie en dat was wel geweldig, zelfs met ballonnen!
Met de trein terug naar Rheden en dan is alles ook weer zeer snel vertrouwd. Wat volgde waren een paar dagen van gigantische chaos in huis en in ons lijf. De eerste nachten waren we midden in de nacht wakker, maar konden we 's avonds rond 19.00 onze ogen bijna niet meer open houden. Maar nu is alles alweer beter. De eerste voetvalwedstrijd is gespeeld, de auto's doen het weer, boodschappen gehaald, vakantiespullen opgeruimd en langzaam verdwijnt het gevoel op de verkeerde plek te zijn. Alhoewel we vanmiddag we even met weemoed keken naar de zinderende finale tussen Djokovic en Nadal. Wat zouden we graag weer even teruggaan. Morgen weer gewoon school en dan is het snel vergeten en hebben we gelukkig de foto's nog.
Het was een geweldige reis in een geweldig land.Dank voor jullie reacties, het was erg leuk om te merken dat er met je wordt meegeleefd. Wij gaan weer plannen maken voor een volgende reis (er is nog zoveel te zien en te beleven). En voor nu en later willen we in ieder geval het motto van de Australiërs hoog houden:
No worries mate!!

TJOHW!

• 29 Januari 2012 - 19:44

Juf Anouk:

Wat ontzettend snel gegaan! Wat fijn Jip dat we je morgen weer zien! (in het echt!)
    Tot morgen!

• 31 Januari 2012 - 15:46

Maraly:

Welkom terug! Kan me voorstellen dat jullie wel even weer moeten wennen, maar je hebt een fantastische reis om op terug te kijken. Een ervaring die jullie nooit meer zullen vergeten! Wilco tot snel, we kijken met smart uit naar je terugkomst!