tennis, tennis en nog veel meer tennis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ole, Jip, Thieu, Henriëtte & Wilko - WaarBenJij.nu tennis, tennis en nog veel meer tennis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ole, Jip, Thieu, Henriëtte & Wilko - WaarBenJij.nu

tennis, tennis en nog veel meer tennis

Door: tjohwdownunder

Blijf op de hoogte en volg Ole, Jip, Thieu, Henriëtte & Wilko

24 Januari 2012 | Australië, Melbourne

De dagen in Melbourne hebben vooral in het teken gestaan van de Australian Open. Omdat wij er 4 dagen heen zijn geweest, maar ook omdat de hele stad Australian Open uitadement. En we hebben de grote sterren gezien: Nadal,Federer, Djokovic, Murray, Clijsters, Serena Williams, Li, Kvitova en nog veel meer. En we hebben ervaren hoe warm het kan worden in de Rod Laver arena: met zo'n 35 graden is het een echte bakoven.Wat geweldig om zo'n toernooi mee te maken!
Vandaag was onze laatste dag en dat betekent de laatste aandenken kopen aan drie fantastische maanden. En alhoewel (zoals Wilko altijd zegt) aan alles een einde komt,blijft het moeilijk om afscheid te nemen van een hele mooie tijd. Morgen in het vliegtuig en dan op naar 30 graden lager en het gewone leven. Dat gaat zeker wennen worden. Wat een bofkonten zijn wij dat we deze reis hebben mogen maken!

PS aan onze opdracht hebben we voldaan: de groet is gebracht alleen aan onze eigen camera. We waren niet interessant genoeg voor worldwide broadcasting

• 25 Januari 2012 - 09:03

Joke:

Bofkonten zijn jullie zeker, en ook zal wel erg wennen worden voor jullie allemaal om weer terug te keren naar het leven in Nederland.Maar er zullen hier ook veel mensen zijn die ontzettend blij ziin dat jullie weer terug komen naar Nederland. Goeie erug reis gewenst , en tot gauw.

groetjes Kay Joke en de rest